Tuesday 21 November 2017

Garmin 800 Gjennomsnittet Moving Speed


Har noen en av disse montert og forstår det fullt. Jeg har bare montert en GSC10 til min XC-sykkel, men jeg er forvirret om hastighetssensoren. På den ene siden står det at det er alt selvkalibrerende på grunn av kanten 800 GPS gjør hastighet betyr dette at jeg ikke trenger å bekymre meg for å skrive inn hjulstørrelser på sykkelprofilene siden dette har byttet til automatisk. Jeg må bokstavelig talt ikke gjøre noe annet enn å sørge for at kanten 800 gjenkjenner GSC10. I det minste vil jeg ikke kom til slutten av en 40mile tur for dataene for å si at det var en 20miles tur og min gjennomsnittlige hastighet var 14mph. Enhver hjelp veldig verdsatt. Lagt 4 år siden. Noen forlater det noen, jeg har ikke gått inn i hjulomkretsen manuelt - det er s Enkelt å gjøre, hvorfor ikke. Skrevet 4 år siden. Jeg får samme avstand på min pendle Garmin Edge 500 om magneten er festet til en ekte eller hvis tatt av, nei, du trenger ikke å plage inn hjulstørrelser. 4 år siden. Jeg trodde det, men da kan magneten plasseres hvor som helst på eikeren så wh y gjør hjulet ciircumference en annen. Også hvordan beregner du det med dekk på også jeg er tykk jeg vet. Postet 4 år siden. Mark ditt dekk og et merke på gulvet klokka 6 klokken Hjul sykkelen fremover til Markeringen er klokka 6 o clock igjen og markere gulvet Mål mellom de to merkene på gulvet. Postet 4 år siden. Også hvordan beregner du det med dekket på også jeg er tykk jeg vet. Linje på bakken, rull sykkel enhjulsrevolusjon, måle avstand 26x2 1 er omtrent 2070mm Jeg trodde det, men da kan magneten plasseres hvor som helst på eikeren, så hvorfor gjør hjulet ciircumference en annen. Ender av eikene reiser samme avstand, så det er bare hvor langt har det reist mellom å passere sensoren som er viktig. Postet 4 år siden. Jeg har ikke erfaring med 800, men jeg har en 705 og jeg har en GSC10 på to av mine sykler. Med 705 parrer jeg GSC10 med GPS bare hvis det nye eller batteriet er blitt byttet så snart GSC10 registrerer hjulet eller kranen k-magnet det våkner opp og en melding dukker opp på GPS-skjermen. Jeg kan stille 705 til automatisk kalibrering eller manuell hvis jeg legger den i automatisk. Jeg gjør en melding dukker opp på skjermen etter ca 1 4 mil sier hjulstørrelse kalibrert Hvis GPS registrerer ikke GSC10 det skal måle kjørelengde ved hjelp av GPS Hvis du virkelig vil ha en 40 kilometer kjøretur for å vise som 20 miles, må du bare kalibrere hjulstørrelsen manuelt for å doble hva det skal være. Jeg har en følelse av at GPS-programvaren fortsatt kan overstige hvis feilen er stor enough. Posted 4 år ago. Yup, det måler bare hastighet mens GPS er slått av eller ved oppstart hvis du treffer start før det er fast på satellittene. Min Edge 305 døde i går kveld. 70 for å få det løst av Garmin eller 160 for en Bryton Rider50 Alle fikk en og vet om det er gratis å få OS-kartlegging på kart. Finnes 4 år siden. Postet 4 år siden. Den største fordelen for meg var at GPS vet at du fortsatt beveger deg hvis det mister satellitten i noen sekunder Uten hastighetssensoren sykler under en bro fører hastigheten til å falle til null, da spissen til 50mph som du ser magisk ut på den andre siden av broen. Vær Jeg har innstilt hjulstørrelse eller GPS-settet å auto hastigheten fortsatt er mindre stabil enn den kablede cateye men slutten av turen avstander samsvarer ganske bra. Postet 4 år siden. Med hastighetssensoren sykling under en bro fører hastigheten til å slippe til null deretter spike til 50mph som du ser magisk ut på den andre siden av broen. Virkelig kan jeg virkelig ikke huske hvilken sykkel sensoren min er på, jeg får cadence fra PowerTap som jeg bytter mellom begge sykler og bare stoler på GPS-hastigheten, jeg har aldri lagt merke til hurtige svingninger som du beskriver jeg tror det er klok nok til å anta at du fortsetter med konstant hastighet til den tid det gjenvinner signal, hvilket realistisk er lite sannsynlig å være mer enn et par minutter, selv om du kjører gjennom en lang tunnel. Jeg har aldri hatt min utfall mens du kjører som jeg har lagt merke til. Plassert 4 år siden. Jeg har tenkt på å legge til en, men havnen har blitt plaget til dato - igjen kommer min kadence fra min powermeter på veien. Jeg har hørt at for techy switchback stilruter offroad, måles GPSene veldig kort som er fornuftig - men så igjen er veiavstand ikke mye av et mål på noe som det er så terreng og gjørme avhengig av at jeg aldri har virkelig betalt mye oppmerksomhet til det. Skrevet 4 år siden. Jeg har hørt det for techy switchback stil ruter offroad gps måler veldig kort som er fornuftig - men så er veien igjen ikke så mye av et mål på noe som det er så statlig terreng og gjørme avhengig av at jeg aldri har virkelig betalt mye oppmerksomhet til det. Admittedly, jeg rider ikke mye av det, men Det er en merkbar sti nær meg med korte switchbacks, og du kan tydelig se dem når du laster opp ruten. Plassert 4 år siden. Du må kalibrere sensoren som 1 full rotasjon vil variere avstanden dekket avhengig av dekk profilen jeg prøvde kanten min 800 uten magneten først, men hatet de uberegnelige hastighetsendringene og langsomheten. I gjennomsnitt er gps bare nøyaktig til 10 meter, derfor hvorfor det viser en hastighet når du står stille. Også når kanten registrerer sensoren, stopper den deretter med gps data for hastighet og avstand, slik at du må kalibrere den for å kunne stole på dataene. Det er veldig enkelt å gjøre. Plassert 4 år siden. Uten hastighetssensoren sykler under en bro, får hastigheten til å falle til null og deretter spike til 50mph som du vises magisk på den andre siden av broen. Det skjer ikke. Postet 4 år siden. GARMIN Edge 800. Smal GPS-mottaker, designet som personlig treningsassistent og sykkelcomputer med høy følsom antenne, stor, lettlestende farge vise, integrere d-basekort, barometrisk høydemåler og USB-grensesnitt Pakke med hastighetskadenssensor og hjertefrekvensmåler Edge 800 har ca 75 MB innebygd minne for å lagre valgfrie kart med enda mer detaljert informasjon, for eksempel lokale veier, restauranter og steder av interesse I tillegg har den et spor for et standard SD-minnekort. Som en personlig treningsassistent registrerer GARMIN Edge 800 den reiste banesporet, høydeprofilen, hjertefrekvensen, avstanden, tiden, beregner kalorier som er brent og bidrar til å oppnå Dine personlige treningsmål Enheten er veldig enkel å bruke, støtter flere språk og har en ekstremt sensitiv antenne. Det er den perfekte samarbeidspartneren for alle sykkelaktiviteter. Ved siden av GPS-mottakeren har Edge 800 et barometrisk høydemåler. Det innebygde USB-grensesnittet støtter data bytt ut med en PC. Differanser mellom de ulike Edge-modellene. Alle modellene gir lignende funksjoner. Dette er de viktigste forskjellene. Best egnet til å bli fikset på en sykkel, robust og veldig praktisk. Lett å lese fargedisplay med bakgrunnsbelysning 160x240 piksler. Veldig lett å bruke takket være berøringsskjermen. Flerspråklig grafisk brukergrensesnitt på kroatisk, tsjekkisk, dansk, nederlandsk, engelsk, finsk, fransk, tysk, gresk, ungarsk, italiensk, norsk, Polsk, portugisisk, russisk, slovakisk, slovensk, spansk og svensk. Integrert 12-kanals GPS-mottaker med svært sensitiv innebygd antenne. Integrert basiskort. Oppgradering 75 MB innebygd minne for å lagre enda mer detaljerte kart med lokale veier, poeng av interesse osv. Du kan overføre disse kartene fra en PC til GPS. Slot for standard micro SD minnekort TransFlash minnekort er tilgjengelig som et alternativ. Premium brystbelte med hjertefrekvensmåler Brystbeltet bruker et digitalt kodet signal, Når en hjertefrekvenssensor og GPS er blitt parret, vil GPS aldri motta et motstridende signal fra en annen sensor, slik at du kan trene i nærheten av andre sensorer uten frykt for interferens Hjertefrekvensmåler enten inkludert i pakken eller tilgjengelig som et alternativ. Spennings - og kadenssensor Måler antall omdreininger på bakhjulet og vevarmen med magneter og en trådløs sensor. Som hjertefrekvensmåleren bruker denne sensoren et digitalt kodet signal. En gang i par med den Edge 800, vil GPS aldri motta et motstridende signal fra en annen sensor, slik at du kan trene i nærheten av andre sensorer uten frykt for interferens Hastighetskadenssensor, enten med i pakken eller tilgjengelig som et alternativ. Barometrisk høydemåler for presis høydeinnspillingsnøyaktighet 3 m 10 fot, oppløsning 30 cm 1 fot. Tid for første gang å fikse TTFF ca. 15 sekunder etter en varm start, noe som betyr at det finnes gyldige koordinater for satellittene som er tilgjengelige, eller ca. 45 sekunder etter en kaldstart, noe som betyr at det ikke finnes gyldige koordinater for satellittene er tilgjengelige. Strøm av innebygd, oppladbart batteri varer omtrent 15 timer, inkludert batterilader. Verktøy som er lagret i Flash-minne, kan oppdateres av oss er. Oppvarmingstemperaturer -20 60 C -4 140 F. USB grensesnittkabel included. Dimensions 54x93x25 mm 2x3 7x1 inches. Weight 100 g 3 5 ounces. Waterbestandig opptil ca 3 fot 1 meter i ca 30 minutter IPX7. Selv om en GPS gir nøyaktig høydeinformasjon, varierer verdien litt litt. En barometrisk høydemåler er derfor mer nøyaktig, spesielt når du oppsummerer forhøyningsendringer. TTFF Tid til først å fikse, tid til den første informasjonen om den aktuelle stillingen er oppkjøpt. Informasjon om treningen. Personlig profil Lagrer personlig informasjon som kjønn, vekt og fødselsdato for å beregne kalorier som er brent. Sykkelprofil Lagrer vekten av tre forskjellige sykler. Stopp vakt med splittetider omgitt Registrerer splitt ganger enten manuelt ved å trykke på lap-tasten eller automatisk basert på en brukerdefinert avstand eller posisjon. Auto-pause Stopper klokken automatisk hvis dagens hastighet faller under en brukerdefinert verdi, f. eks. når du venter på rødt lys eller i løpet av en kort pause. Virtual Partner Denne unike funksjonen hjelper deg med å oppnå bestemte mål for treningen. Velg en av følgende kombinasjoner. Driftstid Angi avstanden for treningen og tiden du planlegger å oppnå Forerunner-beregninger hastigheten som kreves. Tidshastighet Angi tid og hastighet for treningen. Driftshastighet Still inn avstanden og hastigheten for treningen. Den virtuelle partner vil holde nøyaktig den hastigheten som kreves for å oppnå målet du har satt The Edge 800 vil kontinuerlig måle din nåværende hastighet og sammenligne den med den virtuelle partnens hastighet. Det vil be deg om å øke hastigheten eller avta etter behov og det vises på displayet Uansett om du er foran eller bak din virtuelle partner. Historien Edge 800 holder styr på treningsøktene. Det lagrer dato, tid, antall runder, varighet, avstand, gjennomsnittlig hastighet, kalorier som er brent, gjennomsnittlig og maksimal hjertefrekvens på daglig basis. gir også ukentlige oversikter og kjører totals for varighet, avstand og kalorier brent. Navigering Indikerer din nåværende plassering på kartet og i forhold til brukerdefinerte veipunkter eller ruter. Du kan opprette ruter med disse veipunktene. GPS vil lede deg fra ett veipunkt til neste indikerer nåværende retning og avstand Antall ruter er bare begrenset av minnesplass tilgjengelig. Bak for å starte Denne funksjonen hjelper deg å reise helt tilbake til startpunktet for t rip. Stores opptil 200 veipunkter med navn opptil 8 tegn og ikonvalg av mer enn 30 symboler. Lagrer opptil 1 000 omganger. Oppfyller metriske og amerikanske enheter. Merknad Du kan konfigurere hovedsidene gjennom alternativer Skjermbildene nedenfor er bare eksempler , kan det faktiske utseendet variere fra sidene som vises nedenfor, avhengig av gjeldende innstillinger. Spesielt er innholdet i datafeltene konfigurerbart. Du kan velge mellom 70 forskjellige verdier, se tabellen nedenfor. Strength of satellites signaler. Heltid. Batteristatus. Velg destinasjon. Administrer treningsøkter. Historikk fra tidligere treninger. Administrer kurs. Samlede posisjonskoordinater. Den nåværende posisjonen til satellittene i himmelen. Den løpende høyden over havnivået. Styrken på satellitter signaler. Klarhet for nåværende posisjoninformasjon. Bikeinnstillinger se sykkelinnstillinger . Systeminnstillinger se systeminnstillinger. Brukerprofil se brukerprofil. Koble til vektskala for ANT-datautveksling. Informasjon om kanten, inkludert gjeldende firmwareversjon. System Innstillinger 2 av 2.GPS-modus, lagre nåværende posisjon, vis satellitter. Visningsinnstillinger Bakgrunnsbelysning, bakgrunnsfarge, kalibrere berøringsskjerm, fargemodus. Kartorientering, automatisk zoom, navigasjonstekst, kartdetaljer etc. Routing Beregning for sykkel, fotgjenger eller bil, kortere tid eller kortere avstand, unngåelse etc. Tracking Data lagringsplass internminne eller minnekort, gjennomsnittlig data. Til neste innstillinger side. Beregning for sykkel, fotgjenger eller bil, kortere tid eller kortere avstand, unngåelse etc. Tracking Data lagring plassering internminne eller minnekort, dataverdi. Units metrisk eller statut, posisjonsformat rsp-dato. Systemoppsett Språk, toner, tidsformat, automatisk avslag. Initial oppsett Aktiver konfigurasjonsveiviseren ved neste systemstart, tilbakestill fabrikk. Til forrige innstillingsside . Aktivitetsklasse Fra 0 ingen aktiviteter til 10 daglige aktiviteter, mer enn 15 timer per uke. Bikeinnstillinger 2 av 2.Training-sider administrerer datafelt, kart på, virtuell partner på av, høyde o n off. Profiles av 3 bikes. Auto runder basert på posisjon eller distance. Auto pause når stoppet eller under en minimal speed. Auto bla på off. To neste sykkel innstillinger page. Auto pause når stoppet eller under en minimal speed. Auto bla på off. Reminder innstillinger om start timer. Heart rate Par med hjertefrekvensmåler, sett 5 hjertefrekvensområder. Sett 9 hastighetsintervall. Til forrige sykkelinnstillinger side. Kjør velg ditt eget navn. Veien på sykkelen din. Odometer individuelle kilometerteller for hver sykkel. Supporterer 3 individuelle sykkelprofiler. Gjennomsnittlig hjertefrekvens. Tidspunkt for avbrudd siden oppstart av aktivitet, inkludert pausetid. Støtten reiste under denne aktiviteten. Durasjon av denne aktiviteten uten midlertidige tider. Til forrige side. Til neste side. Konfigurer visningssidene for å vise 1 til 8 datafelter Velg fra listen over 70 verdier for hvert datafelt, se tabellen nedenfor. Oppsummering av denne aktiviteten uten midlertidige tider. Gjeldende hastighet. Resistance reist under denne aktiviteten. Gjeldende tid. Kalorier brent under denne aktiviteten. Til forrige side. Å ne xt page. Configure skjermsider for å vise 1 til 8 datafelter Velg fra listen over 70 verdier for hvert datafelt, se tabellen nedenfor. Gjennomsnittlig hjertefrekvens. Langtid siden aktivitetsstart, inkludert pausetider. Gjennomsnittlig rate over time. To forrige side. Til neste side. Konfigurer visningssidene for å vise 1 til 8 datafelter Velg fra listen med 70 verdier for hvert datafelt, se tabell nedenfor. Kartretning nordover eller oppover. Gjeldende skala. Gjeldende posisjon blå trekant. Merk Dette skjermbildet ble tatt med valgfritt produkt Topo Sveits installert. Avstand til neste sving. Anslått reisetid til neste sving. Kart med planlagt ruteblå linje og skru hvit pil. Konfigurer visningssidene for å vise opptil 4 datafelter Velg fra listen over 70 verdier for hvert datafelt, se tabell nedenfor. Merk Dette skjermbildet ble tatt med det valgfrie produktet Topo Switzerland installed. Directions med avstand og beregnet reisetid til neste sving. Til forrige retning. Til neste veibeskrivelse. Preset spee d-målet. Virtual partner topp, din egen posisjon bunn. Tid framover eller bak. Vid fremover eller bak. Til forrige side. Til neste side. Tempende hastighet. Gående overskrift. Elevasjonsprofil med skalaer. Til forrige side. Til neste side. Velg fra listen over 70 verdier for hvert datafelt, se tabell nedenfor. Tekst for å taste inn. Slett siste tegn. Bytt til tall. Bytt til spesialtegn Umlaute. List av aktiviteter med dato, start, avstand og duration. Date og start. Activity detaljer Varighet, avstand, antall runder, maksimal hjertefrekvens, akkumulert høydeøkning og forhøyetap, gjennomsnittlig hastighet, maksimal hastighet. Akkumulert avstand. Akkumulert duration. For hvert datafelt kan du velge en av følgende 70 verdier. Du kan konfigurere enheten til å vise verdier i engelsk eller metriske units. FTP Funksjonell Terskel Strøm, brukes til automatisk å beregne de syv strømområdene. Hva er den mer nøyaktige måten å måle hastighet på Garmin 800.Jeg har nylig kjøpt en Garmin 800, og jeg er veldig fornøyd med det jeg laster opp Riddataene mine til Garmin Connect og Strava Jeg la merke til en innstilling for å sette autopause på eller av, jeg antar at dette vil stoppe timeren når den er stasjonær ved trafikklys, etc. Hvordan ville autopause sette på på påvirke den gjennomsnittlige gjennomsnittlige hastigheten som er registrert for ri Ville det øke gjennomsnittshastigheten sammenlignet med å ha autopausen av, da den kutter ut delene av 0-hastighet. Hvilket ville være mer nøyaktig. Sjup73 211 innlegg 2 år siden. Bruke automatisk pause vil forbedre gjennomsnittene dine eller mer til poenget gi deg mer nøyaktige data på grunn av å stoppe start. giobox 361 innlegg 2 år siden. Både tiltakene er like nøyaktige, de måler enkelt forskjellige ting. Med automatisk pause, vil du få en ekte gjennomsnittshastighet for din totale reise. Med automatisk pause på, vil du få en gjennomsnittlig hastighet basert utelukkende på bevegelsestid på sykkelen Dette må selvfølgelig være høyere. Garmin-tilkoblingen er ganske bra i denne sammenheng ved at den viser begge figurer for en tur med automatisk pause. Den har både et gjennomsnitt og en Flyttende gjennomsnitt for å vise, noe som negerer behovet for å bruke automatisk pause.

No comments:

Post a Comment